Στραπατσάδα

Στραπατσάδα

Στραπατσάδα

Στραπατσάδα

Η στραπατσάδα, αλλιώς καγιανάς, είναι ένα ολοκληρωμένο, πρωτεϊνούχο πιάτο. Μου αρέσει να το ετοιμάζω σαν ένα γρήγορο και υγιεινό μεσημεριανό που θα με κρατήσει μέχρι το βράδυ.
Prep Time 5 mins
Cook Time 25 mins
Course Main Course
Cuisine Greek
Servings 4 μερίδες

Ingredients  

  • 4-5 ώριμες ντομάτες κομμένες σε κυβάκια
  • 6 αυγά
  • 1/4 φλ. τσαγιού ελαιόλαδο
  • 1/2 φλ. τσαγιού τριμμένη φέτα
  • 1 ξερό κρεμμύδι (ψιλοκομμένο)
  • αλάτι
  • φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • δυόσμο ή βασιλικό

Instructions 

  • Πρώτα μπλανσάρουμε τις ντομάτες, αφήνοντάς τες ολόκληρες σε βραστό νερό για 1-2 λεπτά και αμέσως μετά αφήνοντάς τες σε νερό με πάγο. Αφαιρούμε τη φλούδα και τα σποράκια και κόβουμε τη σάρκα σε κυβάκια.
  • Σε μέτρια προς δυνατή φωτιά βράζουμε τα κυβάκια ντομάτας σε ένα αντικολλητικό τηγάνι για δέκα περίπου λεπτά
  • Προσθέτουμε το ελαιόλαδο και το κρεμμύδι και ανακατεύουμε για 5-6 λεπτά
  • Μόλις δέσει η σάλτσα, προσθέτουμε το τρίμμα φέτας και συνεχίζουμε σπάζοντας ένα-ένα τα αυγά ολόκληρα μέσα στο τηγάνι, πάνω από τη σάλτσα
  • Αφού προσθέσουμε αλλάτι και πιπέρι, καλύπτουμε με καπάκι και αφήνουμε τα αυγά να μαγειρευτούν
  • Σβήνουμε τη φωτιά και σε λίγα λεπτά είναι έτοιμα
  • Στο πιάτο διακοσμούμε με ψιλοκομμένο βασιλικό ή δυόσμο

Notes

Οι ντομάτες πρέπει οπωσδήποτε να μπλανσάρονται, αλλιώς το αποτέλεσμα βγαίνει ξινό. Για πιο έντονη γεύση, δοκιμάστε το με λίγη ρίγανη αντί για δυόσμο ή βασιλικό.
Share this post

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

No products in the cart.